I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 24 December 2011

It's Over!




Saat demi saat berlalu.Dari musim winter ke summer.Hari demi hari,gua rase semacam je.Sejak kebelakangan ni,hubungan kite mcm ade yg tak kene I rase.U mcm mengelak je dari jumpe I.Tibe2 sekarang,u nk jumpe I.So,bende ape yg awak nk beritahu saye ni?







 me:Bende ape yang awak nak cakap sampai tak boleh tunggu esok ni?
suri:I harap u faham condition saye kali ni.
 me:Condition?I dah faham banyak condition u selama ni.Brand conditioner u pon I tahu-lahh.
(bajet nak selitkan sense of humour)
suri:Jangan buat lawak boleh tak?I serius ni.
 me:Ok.Ape bende yg u nak kasik tau kat I tu?
suri:Sebenarnye......sebenarnye........
 me:Ape yg sebenarnye ni?
suri:Actually I.....                       
 me:Ape pasal u jadi gagap ni?
suri:I terus-terang je lah.Sebenarnye,I dah tak boleh teruskan our relationship ni sbb I dah terime proposal  dari.............
 me:Dari sape?Kalau dari KRU's member tu tak payah nak explain kat I.Jadi betul la selama ni Arguero(membe gua!) cakap kat I yg die selalu nampak u dgn die keluar same2.Tgk wayang lah,lunch 
 same2,jogging kat area taman petang-petang.
suri:mmmmmmmmmmmmm.........Betul-lahh tu.











 me:I tak boleh buat ape2 kalau u dah mmg suke kat die.Nak buat mcm mane lagi kan.
suri:Thanks,jimmy sbb paham I kali ni.I doakan u dapat Tasya Syila perempuan yg lebih baik.
 me:Okey.I pon doakan yg terbaik untuk u dgn "Yusrrrrrrrrrrrrrrry" tu.







 me:U ade ape2 plan yg lain ke dgn die lepas ni?
suri:Kitorang cadang nak kahwin tahun depan.Orang utan tue2 kate,bende yg elok tak baik tangguh lame-
 lame.Betul tak Jim?

 me:....................(Termenung sekejap memikirkan naseb gua lepas ni!)
suri:U dengar tak ape I ckp tadi?

 me:Mestilah dengar.
suri:Nanti u datanglah ke majlis kitorang k.

 me:Ok.Insyaallah.(berkecai hati gua!)
suri:Janganlah sedih Jimmy.

 me:Eh,takdela.nanti I pergi.
suri:Kita kan still kawan.Isn'it?

 me:Yes.Why not?
suri:U memang lelaki yg cute baik hati.






 me:Suri,I got to go because I have some work to do right now.I wish the best of luck for u with him.Bye!
suri:Thanks a lot Jimmy.I will miss you!


Malam tu gua pon layan tgk TV dgn Arguero kat rumah.Takde mood nak keluar hari ni sbb kes ptg tadi.

kj


Masuk je news about hiburan tempatan,gua dikejutkan dgn berita ni:







Sebulan gua tak tengok TV dah lepas je tgk berita tu.Boleh dikire sebagai trauma,fobia serta kecewa.
Tapi ade hikmah jugak bende ni jadi kat gua.Taun depan gua nak ambek SPM,so gua takdelah terganggu ajakan Suri untuk menemaninye membeli-belah,shooting filem/drama,tgk wayang dan lain2 lagi.




p/s:Menyesal giler gua pakse Lisa Surihani sebut Riang Ria Raya 50x kali.

No comments:

Post a Comment

Bla , bla , bla !