I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 11 June 2011

SELALU JE. .

Hi korang!
Aku bangun setelah mendengar azan Subuh dari masjid Negara berhampiran rumahku.Aku pon bangun dengan semangatnye malas dan terus menuju ke bilik air.Aku pon gosok gigi,cuci kaki muka dan sebagainya.Aku lihat cermin dan aku melihat pantulan imej bisepku.Ya Allah,dh besar dh die.Tanpa mmbuang mase,aku pon mandi dan tros mengerjakan solat Suboh.

Sok dh nak balek rumah mak mertua hostel dh,mmg perit untuk menerime kenyataan ini..Tp apakan daya.Hurmm.Aku pon dh berniat nak buat rumah  homework,aku pon tros membuat kerja rumah yg ade.
Aku sememangnye seorang student yg nakal rajin di sekolah.




Aku cuma bersekolah di sebuah sekolah pondok di Australia Teluk Intan.Masuk tahun ni,dh 4 abad tahun dh aku belajar di sini.Inilah gamba skola aku!





                                                    Pintu pagar istana sekolah pondok aku



                                                                        Sekolahku!


                                                                             Cantik x??

Tp,SLALU JE jadi,bile aku buat keje skola je,mesti aku fed-up atau bahasa Sanskrit melayunye bosan.
Dan SLALU JE bile aku bosan. . . . . . .
SLALU JE aku bukak binatang bende ni:


                                                        Aku tau korang pon slalu buka bnde ni.


                                                                            Fessbukkk!

Btw,sebenanye byk lg perkara yg SLALU JE terjadi di kehidupan kita ni.Bye!!


Penulis x berbayoor:


                                                            Karam Jimmy Walia untuk TV5

No comments:

Post a Comment

Bla , bla , bla !