I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 11 June 2011

GADISKU:LISA

Seperti hari-hari cuti yg lalu,mcm biasalah sebelum selepas mengerjakan solat fardhu Suboh,aku menyambung tidorku.Kali ni cuti agak lame ar,2 minggu beb!Hidop ni mmg  colourful!! Oleh itu(ayat dia!)aku dh plan nak pegi Al-Ikhsan cawangan Kemunting.Aku ingat nk bli Proton Inspira seluar track Umbro ngan jersey sebakul sehelai dua.




Tanpa membuang mase,aku bersarapan bagi mengisi six-pack perut yg kosong ni.Agk2 dh kenyang,aku tros salam wife parents aku.Dengan bermodalkan Mitsubishi Lancer kaler jengking hitam yg baru aku beli minggu lepas,aku memecut laju menuju ke sekolah agama rakyat destinasi yg dituju.Korang mesti jeles dgn Mitsubishi Lancer aku kan..

                                                                          Bergaya x?


Setibenye aku kat situ,aku bergegas menuju ke Al-Ikhsan tanpa menghiraukan org lain yg asyik melihat kehenseman aku.Tibe2,tanpe aku sedari aku terlanggar seorang gadis yg cute.Anak Buku2 yg dibawa oleh gadis itu jatuh dan dengan lajunya aku mengambil balik buku2 si gadis yg jatuh.Aku dengan ikhlasnye memberi kembali buku2 itu kepada gadis tersebut.Dan beginilah bermula perbualan kami:


Pemuda(aku ar!):Eh,sorry tadi.Silap saya.Awak ok?

                Gadis:It's ok.Lain kali jalan tgk depan tau.(perli tu)

            Pemuda:Ok.Saye janji lain kali saye akn lebih berhati2.

               Gadis:Awak ni kacak baik la.Jarang saye jmpe lelaki mcm awk.

           Pemuda:Tak de la.Ape kate saye belanje awak mkn lpas ni.

              Gadis:Kalau cm tu,saye ok je.

          Pemuda:Btw,saya Nazmi.

             Gadis:Lisa


                                                            Gadis yg dimaksudkan,Lisa!



                                                                           Aku!


This is how the stoy end!=D


p/s:kalau dh jodoh x ke mane!

No comments:

Post a Comment

Bla , bla , bla !